Nikt nie buduje dużych zasięgów w mediach społecznościowych i nie staje się medialnym ekspertem z dnia na dzień. Potrzebne są lata konsekwentnej pracy oraz wyciąganie wniosków z podejmowanych do tej pory działań. Wierzymy, że ten proces da się przyspieszyć, a nauka wcale nie musi wiązać się z bolesnymi pomyłkami. Codziennie wspieramy firmy w skutecznym przekazywaniu informacji do grup docelowych i kreowaniu pożądanego wizerunku w mediach.
Obsługa PR – dlaczego warto współpracować z dobrą firmą public relations?
Problemy wizerunkowe marki kosztują. Czasem wystarczy niewiele, aby stracić mozolnie budowaną reputację. Komunikacja z odbiorcami w stresujących sytuacjach jest ogromnym wyzwaniem i warto wówczas skorzystać z profesjonalnej opieki doradcy PR. Nasza agencja PRowa świadczy usługi w zakresie PR kryzysowego. Staramy się wówczas tak zaplanować działania, aby przeciwdziałać problemom z wizerunkiem lub ograniczać straty.
PR kryzysowy to tylko jeden z elementów naszej oferty. Public relations to przecież dużo więcej niż działania doraźne. To celowe, przemyślane kształtowanie relacji Państwa firmy z otoczeniem. Współpraca z naszymi specjalistami i specjalistkami z Poznania oznacza:
- świadome formułowanie i przedstawianie informacji o produktach, usługach oferowanych przez firmę;
- budowanie zaufania do marki;
- przekazanie bieżącej komunikacji w ręce doświadczonego podmiotu.
Od lat zajmujemy się relacjami z mediami. Z naszej pomocy korzystają firmy, którym zależy na spójnym i skutecznym budowaniu własnego wizerunku. Niezależnie do tego, czy potrzebują Państwo doraźnej pomocy czy regularnego wsparcia agencji PR – w każdej z tych sytuacji zatroszczymy się o rzetelną realizację potrzeb Państwa organizacji.
Na czym dokładnie polega obsługa public relations w naszym wykonaniu? Jak pracujemy? Chętnie rozwiejemy wszystkie Państwa wątpliwości i odpowiemy na pytania. Zachęcamy do kontaktu z firmą Konrad Bugiera z Poznania. Nie jesteśmy agencją PR, tylko firmą PR lub – jeszcze dokładniej – kancelarią doradztwa komunikacyjnego, a w sposobie obsługi klientów bliżej nam do modeli funkcjonujących w firmach doradczych niż agencjach kreatywnych.
Źródło: https://konradbugiera.com/