Folia reklamowa jest rozwiązaniem, które może być w pełni dopasowane do naszych oczekiwań, a jego montaż zajmuje chwilę. To skuteczny sposób na przyciągnięcie odbiorców i wyróżnienie się na tle innych firm. Ile kosztuje taka reklama? Dziś sprawdzamy czynniki, decydujące o cenie takiego przedsięwzięcia.
Oklejanie witryn sklepowych – od czego zależy cena usługi?
Pod uwagę należy wziąć kilka czynników. Najważniejsze to:
- rodzaj folii
- wielkość powierzchni
- doświadczenie i rzetelność firmy, która oferuje oklejanie szyb folią
Oklejanie szyb folią
Producenci oferujący folie dostarczają odbiorcom kilka podstawowych rodzajów rozwiązań. Spotkamy się m.in. z foliami monomerycznymi, przeznaczonymi do płaskich powierzchni. Jeśli powierzchnia ma nieco bardziej przetłoczony charakter, lepiej sprawdzi się trwalsza i bardziej elastyczna folia polimerowa. Oprócz tego do wyboru mamy także folię wylewaną. W tym przypadku za oklejanie szyb folią zapłacimy zdecydowanie najwięcej. Do zalet takiego rozwiązania należy zaliczyć niezwykłą uniwersalność. Folię możemy przykleić bowiem nawet do powierzchni bardzo nieregularnych, np. profilowanych.
Eksperci, z którymi nawiążemy współpracę, najpierw dokładnie poinformują nas o rodzajach folii, a następnie, na podstawie udzielonych im przez nas informacji będą w stanie podać nam precyzyjny koszt całej usługi. Pod uwagę wezmą również miejsce, w którym zostanie zamontowana folia.
Ile kosztuje oklejanie szyb?
Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna, szczególnie że pewne rozpiętości cenowe można zauważyć w tym, co oferują firmy z Warszawy. Szeroko zakrojony, rzetelny research pozwala jednak na znalezienie usługodawcy, który:
- ma pozytywne opinie od dotychczasowych klientów;
- ma doświadczenie w montażu różnorodnych materiałów promocyjnych;
- pozostaje elastyczny i gotowy do zrealizowania zadania w stu procentach zgodnie z zamysłem klienta.
W Warszawie i na terenie całego województwa mazowieckiego taką pomoc oferuje m.in. firma ados-montaze.pl.