Gdy robi się ciepło, chętnie spędzamy czas na zewnątrz. Punkty gastronomiczne, puby, kawiarnie, mniejsze lub większe restauracje, bistra – wszystkie te podmioty zaczynają bezpośrednio „wychodzić” do klientów, konstruując ogródki i inne przestrzenie, umożliwiające spędzanie czasu na świeżym powietrzu. Czasem nie trzeba drogich, ciężkich w przenoszeniu mebli ogrodowych, żeby zadbać o taki kącik, w którym nasi odbiorcy będą chętnie przesiadywać. Dowodzi tego popularność leżaków z logo. Dziś przyglądamy się bliżej temu produktowi reklamowemu.
Kiedy jeszcze zdecydować się na leżaki drewniane z nadrukiem?
Z leżaków plażowych z reklamą lub z logo firmy, korzystają m.in.:
- pensjonaty
- hotele
- domki wczasowe
- wyspy handlowe
- organizatorzy kin plenerowych, targów i innych imprez masowych, nie tylko tych w plenerze
To tylko kilka z możliwości zastosowania tego funkcjonalnego mebla. Właściwie wystarczy odrobina pustej przestrzeni, żeby w ten sposób wyróżnić się na tle konkurencji.
Niewątpliwą zaletą leżaków drewnianych jest łatwość transportu i przechowywania. Szybko można je złożyć czy rozłożyć. W efekcie przygotowanie się do imprezy lub po prostu przygotowanie terenu dla klientów zajmuje mniej czasu. Sprawniej zachodzi również sprzątanie po evencie. Żeby schować leżaki, potrzebujemy stosunkowo niewielkiej przestrzeni do przechowywania.
Nowoczesny leżak reklamowy wyróżnia się precyzją wykonania i stabilną konstrukcją. Takie modele oferuje m.in. SPÓLNOTA Drzewna Spółdzielnia Pracy. Ważna jest nie tylko wygoda, ale też aspekt wizualny. Leżak powinien prezentować się atrakcyjnie, a jego kolory muszą pozostawać żywe, nawet po długiej ekspozycji na słońcu. Ważna jest również sama grafika. Musi prezentować się czytelnie i być w dobrej jakości.
Właściwie dobrane leżaki reklamowe mogą sprawnie wspomóc nas w promowaniu biznesu, a powyższe przykłady pokazują, że sprawdzą się nie tylko latem.