Aktualności

Opinie o Internetica Sp. z o.o. – branża medyczna

Referencje od klientów z branży medycznej

Internetica działa od kilkunastu lat, oferując swoim klientom kompleksowe rozwiązania z zakresu marketingu internetowego. Do tej pory współpracowała z ponad 2 tysiącami firm z różnych branż. Wśród nich nie zabrakło podmiotów z branży medycznej. Tego typu klienci priorytetowo traktują swoją reputację i zaufanie odbiorców. W końcu nikt nie chce kompromisów, gdy mowa o kwestiach zdrowotnych. Klienci z branży medycznej pod wieloma względami nie odbiegają jednak od innych firm, poszukujących profesjonalnego pozycjonowania stron, pozycjonowania sklepów internetowych czy prowadzenia fanpage w social mediach. Dobra agencja marketingowa musi umieć dostrzec specyfikę tej branży. Jednocześnie nie może zapomnieć o tym, że każdej firmie zależy na tym, by być konkurencyjną, dbać o swój rozwój i pozyskiwać nowych klientów.

Wysoka jakość obsługi

Na ogólną satysfakcję klienta agencji marketingowej wpływa wiele czynników. Nie jest sekretem, że profesjonalny, godny zaufania usługodawca wie, jak skonstruować pakiety, by stanowiły one odpowiedź na potrzeby współczesnych przedsiębiorstw. Ale wymagający klienci oczekują czegoś więcej, niż kompleksowa, przemyślana oferta. Poszukują także partnera, z którym będą czuli się dobrze i bezpiecznie na co dzień. Taką jakość obsługi zapewni tylko firma, mająca świadomość, jak ważne są umiejętności interpersonalne w biznesie. Klient powinien mieć pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości, szybko otrzyma fachową informację. Dobre relacje przekładają się nie tylko na poczucie bezpieczeństwa, ale też na jakość świadczonych usług – sprawna komunikacja pozwala stworzyć bardziej dopracowane i dopasowane do klienta kampanie marketingowe. Wysoka jakość obsługi to kolejna kwestia, widoczna w referencjach firmy Internetica. BHZ Atos MM wśród atutów agencji wymienia dostęp do dedykowanego opiekuna, sprawny przepływ informacji oraz nieprzerwaną gotowość do proponowania nowych rozwiązań. Klient docenił także to, że w razie bardziej skomplikowanych kwestii bez przeszkód mógł zwrócić się do Managera Działu Realizacji.

Rozwiązania dopasowane do potrzeb firm z branży medycznej

Tak jak w każdej branży, tak i podczas współpracy między klientem a agencją marketingową, mogą pojawić się sytuacje niespodziewane. Fachowa agencja musi trzymać rękę na pulsie i sprawnie reagować, gdy wymagają tego okoliczności. Internetica wie, jak szybko działać w razie nietypowych scenariuszy i sprawnie wdrożyć odpowiednie kroki. Elastyczność i umiejętność dostosowywania się do zmieniających się warunków to zaleta, którą nierzadko doceniają odbiorcy usług tej firmy. Z chętnego dostosowywania się do aktualnych potrzeb zadowolona jest m.in. Przychodnia Weterynaryjna Pod Żabką. Wysokie zrozumienie dla indywidualnych oczekiwań w połączeniu z rzetelnością i uczciwością ekspertów z agencji, skłoniło Przychodnię do polecenia firmy Internetica jako sprawdzonego Partnera.

Rzetelność i profesjonalizm – co na ten temat mówią dotychczasowi klienci?

Profesjonalna agencja powinna z zaangażowaniem wykonywać powierzone jej zadania, skrupulatnie realizować każdy etap kampanii marketingowej i zdawać sobie sprawę, że tylko dbałość o wszystkie aspekty współpracy przyniesie oczekiwane efekty. Takie nastawienie sprawia też, że szybciej można zauważyć rezultaty, a klient czuje, że płaci za jakościową usługę. O sumienności firmy Internetica mówi np. opinia wystawiona przez EXIRA Gamma Knife. W wystawionych referencjach klient kładzie nacisk na profesjonalizm i staranność w wykonywaniu obowiązków. Z tych powodów Exira zdecydowała się współpracować z usługodawcą przez kolejne lata.

Co dotychczasowi klienci mówią o rezultatach współpracy?

W działaniach pozycjonerskich niezwykle ważne są efekty. Klient, podpisując umowę z agencją zajmującą się online marketingiem, oczekuje mierzalnych korzyści. Na rezultaty wysiłków podejmowanych przez firmę Internetica zwraca uwagę m.in. Krajowa Izba Fizjoterapeutów. Docenia fakt, że współpraca miała znaczący wpływ na wzrost popularności serwisów znajdzfizjoterapeute.pl i fizjoterapiaporusza.pl. Dzięki przemyślanym krokom klient ten mógł cieszyć się także zwiększeniem świadomości swojej marki, pobudzić swój wzrost i zwiększyć rozpoznawalność. Tę skuteczność można było zmierzyć – nastąpił wzrost liczny rejestracji pacjentów oraz wzrost profili fizjoterapeutycznych na stronie. To jedynie przykład referencji, w których nacisk położono na widoczne korzyści płynące ze współpracy. Utrzymujące się pozytywne efekty pozycjonowania stanowią główną motywację, decydującą o tym, że klienci z branży medycznej uważają firmę Internetica za godnego polecenia partnera biznesowego.

Pozycjonowanie strony z branży medycznej może oznaczać wiele mierzalnych korzyści, o ile działania są realizowane zgodnie ze skuteczną strategią SEO. Dotychczasowe referencje potwierdzają, że Internetica wie, w jaki sposób zadbać o widoczność klienta, podkreślić autorytet firmy z branży medycznej, a także zapewnić klientowi merytoryczne wsparcie i poczucie bezpieczeństwa przez cały okres współpracy.